יום שישי, 17 במאי 2013

התחדשויות אחרונות

הפוסט הזה היה בתנור בערך חודשיים, הוא היה כתוב ברובו ורק דרש כמה שינויים, אבל השגרה שלי הייתה כל כך עמוסה לאחרונה ששכחתי ממנו לגמרי! אז אחרי עדכונים קלים ותוספות אחרונות הוא סוף סוף עולה לאויר.

הביקור האחרון שלי בארץ היה לפני כחודשיים , ביקור נחמד וכיפי לשם שינוי עם כמה ארועים משפחתיים, פגישות עם חברים שלא ראיתי הרבה זמן ולא מעט קניות (איך אפשר בלי..)
חלק מהדברים בהם התחדשתי לא בהכרח נקנו על ידי, אבל אני עדיין מחשיבה כי חדש זה חדש ולא משנה איך הוא הגיע אלי, נכון?

נתחיל מהדברים שקיבלתי:
לא מזמן זכיתי בהגרלה שנערכה אצל כלה בקלות בבלוג, ובתזמון מושלם עם ההגעה שלי לביקור הגיעה גם החבילה ממנה. אני מצרפת את התמונה שהיא העלתה בבלוג שלה פשוט כי לא יצא לי לצלם אותה אצל אמא.


אמא בעלת העור הרגיל/ יבש קיבלה את ה-BB קרם ואת קרם הלחות (אותו אגב היא מנסה מאוד לשכנע את אבא לנסות) ואני לקחתי את הגלוס המוקטן של smashbox והצללית. תודה רבה, תמיד כיף לקבל מתנות!

כבר לקראת הביקור הקודם שלי בארץ יצרתי קשר עם חברת אנה לוטן, ביקשתי דוגמית של קרם ה-BB שלהם וקרם לחות עם הגנה עבורי ועוד בקשה קטנה לאחותי המתבגרת. הופתעתי לטובה מהדוגמיות שנשלחו אלינו, אמא התאהבה ב BB והאמת שגם אני... אמנם סוג העור שלי הוא מעורב שמן, אבל כאן, במזג האויר הזה הוא הופך לרגיל ולעיתים יבש כך שהBB מתאים לי יופי. לקראת הביקור הזה ואחרי נסיון מעולה עם קרם ההגנה ששלחו אלי, שאלתי האם יש להם קרם עיניים קליל שיכול להתאים עבורי- גם הפעם קיבלתי דוגמית מכובדת של קרם העיניים שלהם, התאהבתי ובביקור הבא בארץ אני בהחלט הולכת לרכוש את הקרם.

התחדשות נוספת היא מסקרת Hypnose N מבית לנקום שאמא רכשה בדיוטי פרי אבל לא אהבה על עצמה והועברה אחר כבוד אלי. בגלל שהיא כבר פתוחה אני חייבת להשתמש בה, חבל שתתקלקל, נכון?
 אז מה שיש לי עוד שלוש פתוחות ושתיים, סליחה, שלוש, ארוזות וממתינות לתורן.

מבחינת הקניות שלי, קפצתי לרכישת השלמה בביוטיקר: גומיות, פצצת אמבטיה(אכזבה...) מדבקות לציפורניים, לק ומלוא הטנא שטויות נוספות , 3 לקים של Essie וצללית קולור טאטו של מייבלין בגוון on and on bronze.
ממש יום לפני הנסיעה שלי הגיעה חבילה ששכחתי ממנה לגמרי מלוק פנטסטיק , שתי שתי צלליות קולור טאטו נוספות, permanent taupe ו- eternal gold.

קצת אחרי שחזרתי קפצנו לסופ"ש ארוך באיטליה, וחוץ מהפסטה המדהימה והמדינה המקסימה, היו גם קניות כמובן :-)
הייתי בספורה בבלוניה, אבל לא ממש חיפשתי משהו, ומי שלא מחפש לא מוצא... בסופו של דבר גררתי את מר בחור איתי לקיקו. הוא חיכה בסבלנות ובעיקר השתעשע בלצלם תמונות שלי בוחנת את המוצרים בחנות.

אחרי חצי שעה בחנות הצבעונית והמוארת שלהם, בחרתי אחת מצלליות המים, תמיסה לחיזוק הפיגמנט של הצללית שמשמשת גם לחיזוק הפיגמנט של צלליות אבקה, מסקרה קיפודית שמתיימרת להאריך ריסים ובקבוק לק מסדרת השוגר מאט.
אני קצת מתביישת לומר, אבל חוץ מהלק עדיין לא ניסיתי שום מוצר מהמוצרים שקניתי אצלם..*הולכת לעמוד בפינה*



מה שכן, הלק פשוט מהמם! אני ממש מצטערת שלא קניתי עוד כמה מהסדרה ההורסת הזו.
אני מבטיחה להכין פוסט מפורט על הרכישה ובמיוחד על הלק

מכירות את קיקו? יצא לכן לנסות את המסקרה של לנקום? רוצות לספר לי על החוויה שלכן? אשמח לשמוע! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה