יום שבת, 19 בינואר 2013

MUA aka Make Up Academy

חברת הקוסמטיקה הבריטית MUA, התחילה את דרכה כחברת קוסמטיקה זולה במיוחד שמרבית מוצריה עלו פאונד בודד. לאחרונה החברה הוציאה ליין פרו שבמסגרתו המחירים נעים בטווח שבין 2-5 פאונד ובשפתנו, בין 12 ל-30 שקלים.
החברה מצהירה על עצמה כחברה שלא מבצעת ניסויים בבעלי חיים ומשווקת מגוון לא קטן של מוצרים הכוללים מוצרי שפתיים, צלליות, מסקרות, מברשות, לקים, מייקאפים ועוד. יתרון נוסף שניתן לשלם באמצעות פיי פאל מה שהופך את הקניה לבטוחה יחסית.

החברה נקטה בצעד שיווקי שבעיניי הוא לא פחות מגאוני כשהכריזה על נקודות ציון למבצעים התלויים בכמות הלייקים שמקבל עמוד הפייסבוק שלה. כך החברה קיבלה כמות לייקים מטורפת, זכתה לחשיפה עצומה ובאזז ברשת והיום יש לה פלטפורמה שיווקית מצויינת לפניה ושמירת הקשר עם הצרכנים שלה.



למוצרי החברה נחשפתי לראשונה בבלוג של מרינה כשהיא סקרה חלק מהמוצרים וזה היה בדיוק בזמן כי מבצע ה-35,000 שלהם עמד להתחיל. הסיבה להתרגשות מהמבצע היא בזכות ההנחה היפה שהחברה נתנה- 35% הנחה על כלל המוצרים והכי חשוב היא נתנה הטבת משלוח חינם. בדרך כלל עלות המשלוח באתר היא 7.5 פאונד שזה כ45 ש"ח מה שגורם לי לפחות לשקול את כדאיות הרכישה מחדש..
כעת החברה במרחק של פחות מ-500 לייקים למבצע הכי גדול שלה שהוא 50% על כלל המוצרים באתר ומשלוח חינם. מבצע כזה עם המחירים ההתחלתים המגוחכים שלה פשוט חבל לפספס ולו רק בשביל לנסות את המוצרים.
אז לקראת המבצע שבא עלינו לטובה, ובגלל שאני כבר הרכבתי לי סל קניות נוסף שמורכב מלא פחות מ 30 מוצרים, נראה לי שזה תזמון מצוין לפרסם סקירה על המוצרים שכבר יש ברשותי.

לפני כן אגיד שבפעם הקודמת כשעמוד הפייסבוק של החברה הגיע ל 35,000 והמבצע עלה לאויר, האתר של החברה קרס תוך יומיים, הוא היה מאוד איטי ולקח להם כמה ימים להרים אותו שוב לאויר. בינתיים חלק מהמוצרים אזלו מהמלאי, לכן ההמלצה שלי היא להרכיב את סל הקניות מראש- בזמן שנותר עד לעליית המבצע כך שיתפרסם הקוד תוכלו ישר להזמין.

אז מה? ניגש לעניינים?
ההזמנה הקודמת שלי כללה את הפריטים הבאים:


1. 12 Shade Undressed Palette
2.12 Shade Heaven and Earth Palette
3.Eye Primer
4.Blush Perfection Cream Blusher
5. Trio Eyeshadow- Chocolate Box
6.Trio Eyeshadow - Innocence
7.Lipboom- It's a Situation 
8. Bronzed Perfection 
9. Mosaic Bronzer-Shade 1- Natural Glow 

חדות האבחנה אולי שמו לב שבתמונה ישנם 8 פריטים ובפירוט 9, זה משום שהפריימר אזל מהמלאי והחברה שלחה את ההזמנה בלעדיו וזיכתה אותי בחשבון הפייפאל.


12 Shade Undressed Palette


הפלטה הזו עשתה גלים ברשת, נאמר עליה לא אחת שהיא דיופ לא רע בכלל של פלטת הנייקד הראשונה המפורסמת של אורבן דיקיי. מאז שהיא הגיעה אלי היא נמצאת אצלי בשימוש יומיומי, אני ממש אוהבת אותה, מרבית הצלליות פיגמנטיות ונוחות לעבודה, אפשר ליצור איתה מגוון שונה של מראות איפור החל מאיפור בסיסי מאוד ועד איפור מעושן לערב. החסרונות שמצאתי הם שלחלק מהצלליות יש פול אאוט שמצריך עבודה מסודרת והורדת חומר מהמברשת וששתי צלליו המאט פחות פיגמנטיות מהשאר ודורשות קצת יותר מאמץ כדי להוציא מהן את הצבע הרצוי. בסך הכל מבחינתי היא נותנת תמורה יפה למחיר שלה 4 ליש"ט. משהו שחוזר על עצמו באריזות של MUA ובעיניי הוא מאוד מאוד נוח זה המכסה השקוף שמאפשר לראות את הצבעים בקלות וחוסך זמן על לחפש את הצללית המתאימה.
כמו ששמתן לב על האריזה החיצונית שלה הדבקתי מדבקות עם שמות.. למעשה אני רואה לעיתים קרובות טוטוריאלס עם פלטת הנייקד ועל מנת להקל על עצמי בנסיון ליצור מראה דומה למה שראיתי בסרטון הדבקתי את השמות המקבילים מפלטת הנייקד.

כאן אפשר למצוא סווצ'ים של הפלטה וההשוואה שעשתה הבלוגרית הזו לפלטת הנייקד שלה.

12 Shade Heaven and Earth Palette




הפלטה הזו מורכבת כולה מגוונים טבעיים שמאפשרים ליצור מגוון של סוגי איפור חמימים וטבעיים. אם רוצים אפשר גם ליצור מראה חום מעושן בלי בעיה. הפלטה כולה מורכבת מצלליות שימריות, ללא צלליות מאט. לדעתי גם היא נותנת תמורה יפה מאוד למחיר שלה, 4 ליש"ט. משום מה אני פחות משתמשת בה מאשר בפלטה הקודמת אבל עכשיו בחורף אני מוצאת את עצמי חוזרת אליה לעיתים קרובות יותר. גם כאן, הצלליות פיגמנטיות ונוחות לעבודה ולמעשה מבחינת הגוונים מתאימות כמעט לכל צבע עיניים. אני חושבת שגם בעלות העיניים החומות יצליחו להוציא ממנה מראה משביע רצון. ואם אתן מחובבות סקאלת הגוונים החומים אני ממליצה בחום.
אצל הבלוגרית הזו ניתן למצוא תמונות וסווצ'ים נוספים.
* שתי הפלטות מגיעות עם אפליקטור ספוגי שלמרות הנטיה להפטר ממנו ישר, לפעמים דווקא ההנחה איתו מסייעת לצמצום כמות הפול אאוט והוצאת פיגמנטים של צלליות מסוימות בצורה טובה יותר.

Blush Perfection Cream Blusher



לגבי הסומק הזה עוד לא החלטתי ביני ובין עצמי. מצד אחד הוא בסדר, נמרח בקלות יחסית ופיגמנטי מאוד. מצד שני זו בדיוק הבעיה שלי איתו.. הגוון שלו הוא סוג של ורוד בובתי וגוון העור שלי הוא בין בהיר לבינוני עם תת גוון צהוב (180 בקולורסטיי, O20 בשיסיידו). איכשהו אני לא מצליחה לאהוב את הסומק הזה עלי, תמיד נראה לי שכשאני מניחה אותו אני נראית כמו ליצן ולא משנה כמה אני מנסה לטשטש אותו אני לא מצליחה להגיע לתוצאה שאני מרוצה ממנה. אישית אני מניחה אותו עם האצבעות, כי לא מצאתי מברשת שתוכל להכנס באופן נורמלי לאריזה הקטנה שלו ומשהו פשוט לא מסתדר לי איתו. השימוש שכן מצאתי לו, זה להניח מעט מהסומק הקרמי, ומעליו להניח סומק בגוון שאני יותר אוהבת, כך שהסומק הזה משמש כמעין מקבע עבור הסומק האבקתי.

לדעתי אם גוון העור שלכן הוא בהיר עם תת גוון ורוד יתכן שהוא יחמיא לכן.
מצד ימין הסומק כפי שהוא נראה ללא טשטוש, מצש שמאל, הסומק מטושטש.

Trio Eyeshadow- Chocolate Box

מתוך מגוון שלישיות הצללית האפויות של החברה בחרתי שתיים שקראתי עליהן ביקורות טובות ברחבי הרשת. כל השלישיות מכילות 3 צלליות שימריות, בשלושה גוונים אחד בהיר, השני בינוני והשלישי כהה. מאחורי האריזה ישנה המלצה לשימוש ויצירת מראה בעזרתן אבל אני לא נצמדת להמלצה הזו פשוט כי זה לא ממש מחמיא לסוג העיניים שלי. מחיר השלישיות החמודות האלה הוא 2.5 ליש"ט.

הגוון הבהיר בשלישיה הזו נוטה קצת לכתום, הבינוני הוא חום אדמדם והככה הוא חום שוקולדי יפייפה. ניתן להשתמש בהן כצללית רגילה או להרטיב את המברשת ולהשתמש בהן על רטוב, מה שמוציא פיגמנט הרבה יותר חזק.

בתמונה למעלה, הצללית הימנית ביותר היא השוקולדית הכהה, האמצעית היא הבהירה והשמאלית היא החומה אדמדמה. לכל צללית הגוון הימני הוא סווצ' רטוב והשמאלי סווצ' יבש. אני פחות אוהבת את השילוב של שלושת הצבעים, אישית מעדיפה להשתמש בשתי הכהות יחד ולשלב צללית בהירה אחרת. משהו בכתום הזה לא עובד בשבילי..

Trio Eyeshadow- Innocence



אני אוהבת את הצלליות האלה!  הצללית הכהה ביותר באריזה הזו היא חומה עם גוון נוסף אפרפר ירקרק שניתן לראות כאן בצילום. במסגרת הביקורות שקראתי ראיתי שטוענים שהיא מהווה דיופ לצללית קלאב של מאק.

בתמונה כאן שתי האצבעות הפנימיות הן הנחה יבשה של הצללית הכהה ביותר והבהירה ביותר, והאצבעות החיצוניות הן סווצ' של הנחה רטובה של אותן צלליות.
לכל שלישיה מצורף אפליקטור ספוגי דו צדדי עם קצה צר וקצה רחב. למרות שאני לא אוהבת את האפליקטורים המעצבנים האלה, לצלליות הספציפיות האלו יש נטייה להתפזר וגיליתי אחרי שניסיתי להניח את הצלליות עם המברשות השונות שיש לי, שהדרך הכי טובה להוציא מהן את הפיגמנט עם מינימום פול אאוט זה דווקא באמצעותם של האפליקטורים האלה..


LipboomIt's a Situation




הליפ בום הוא מוצר שמחולק לשניים מצד אחד ליפ גלוס מצד שני שפתון. גם הדעה שלי לגביו מתחלקת לשניים. הטוב: הצבע של השפתון הוא אדום שזיף יפייפה, שפשוט נראה יפייפה בחורף. הוא נמרח בצורה אחידה למדי וניתן קצת לבניה. השפתון עצמו נעים למריחה.
הרע: הליפ גלוס מורכב מנצנצים גדולים יחסית,שדי נראים לעין ויותר גרוע מזה מורגשים בפה(!) אני לא מתלהבת יותר מדי מהשילוב בינהם ויכול להיות שאם הליפ גלוס היה קצת יותר מעודן הייתי אוהבת יותר. עניין נוסף הוא הריח. לשפתון יש ריח וניל תעשייתי שמציק לי.. לרוב אני לא רגישה לריחות באיפור אבל היה עדיף אם השפתון היה מגיע בלי הריח הסינטתי הזה.
הרעיון המקורי היה מוצר שפתיים שניתן להנחה בארבע צורות שונות: שפתון בלבד, גלוס בלבד, הנחה נקודתית של הגלוס בחלק האמצעי של השפתיים למתן נפח והנחה של שפתון וגלוס מלא מעליו. 



בתמונה העליונה אפשר לראות את השפתון ללא הגלוס, בגימור מט חביב. התמונה האמצעית היא עם שפתון וגלוס בחלקו האמצעי למתן נפח והאחרונה היא גלוס מלא מעל השפתון. לא עשיתי סווצ' של הגלוס עצמו, פשוט כי אין סיכוי שבעולם שאלך איתו ככה וקשה לי להאמין שמישהי כן.
השפתון לא מוגדר כעמיד, הוא צלח בהצלחה כוס תה, אבל אחרי 3 שעות וארוחה לא נותר ממנו זכר.
לסיכום:  הרכישה הייתה שווה מבחינתי כי השפתון באמת מוצלח, על אף שהייתי שמחה לקבל אותו  בלי הגלוס ובלי הריח.

Bronzed Perfection

הברונזר הזה לא פחות ממושלם! למרות שבתמונה הוא עלול להראות כתום הוא בכלל לא. הוא מתקבל חום על הפנים, ולגוון העור שלי הוא מתאים כמו כפפה ליד. כמות החומר שמתקבלת ממנו היא בדיוק במידה הנכונה והוא דורש מינימום טשטוש. אני מניחה אותו עם מברשת זויתית של ביוטיקר ותמיד מרוצה מהתוצאה.
יתרון נוסף שלו, שהוא פשוט ענק! הכמות שלו תספיק לי להמון זמן. בהחלט תמורה מעולה למחיר.
בתמונה הוא נראה מפורר כי הוא הגיע אלי שבור.. פניתי לחברה וקיבלתי תוך שבוע ברונזר חדש ושלם. בינתיים הצלחתי לדחוס אותו ואת החדש העברתי לאמא שלי ואחותי.
מצד שמאל סווצ' לא מטושטש, מצד ימין המראה שמתקבל אחרי טשטוש. כדאי לציין שהפנים שלי יותר כהות מפנים היד. ממליצה בחום!

Mosaic Bronzer-Shade 1- Natural Glow



המוצר האחרון שהזמנתי היה ברונזר המוזאיקה בגוון מס' 1. אני מאוד אוהבת אותו אבל הוא לא משמש אותי כברונזר אלא כסומק. הצבע שמתקבל הוא חום שימרי ועדין וכשאני מחפשת סומק בגווני החום הוא בהחלט הראשון שאני מושיטה אליו את היד. לא רק זה, אלא בהזמנה הנוכחית הוא היה הראשון שנכנס לסל מחדש.
מצד ימין הברונזר הלא מטושטש, מצד שמאל המראה אחרי טשטוש. גם הוא מומלץ בחום!

כדי להמחיש, עשיתי אתמול מראה איפור על שלישיית הInnocence והברונזר מוזאיק שמשמש לי כסומק. השפתון שעלי זה ליפ סטיין של רבלון בגוון Romantic. לא רואים את הסומק כמובן, אבל תסמכו עלי- הוא שווה את זה.




ומשהו שפשוט כדאי לדעת ואני לא הייתה מוותרת על ההזמנה בגללו הוא שאני קיבלתי את החבילה שלי תוך שבועיים, בנות אחרות קיבלו יותר מאוחר והיו גם כמה שלא קיבלו בכלל ופשוט קיבלו החזר כספי. אני חושבת שלמרות שזה קצת מאכזב זה די סביר מבחינה סטטיסטית שבכמות הזמנות מטורפת כמו שהייתה לחברה יהיו כמה חבילות שלא יגיעו ליעדן.
אז למה אתן מחכות? לייק לעמוד ומהר מהר להרכיב סל קניות באתר של MUA!

נהנתן? עזרתי לכן? רוצות לשאול עוד שאלות? תגיבו :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה