יום שבת, 12 בינואר 2013

לק לסופ"ש




Taken from:http://www.manhattan.de/en/products/nails/product/Productline/details/lotus-effect/4002554110316/ 
סוף השבוע הגיע ואיתו החשק שלי ללק כהה חורפי, למרות שמזג האויר כאן התבהר ועכשיו רק שמשי וקר פה.
הלק הזה הוא הנסיון הראשון שלי עם חברת Manhattan  ששייכת לתאגיד Coty.
חברות נוספות בבעלות החברה הן: Opi, Rimmel, Sally Hansen ועוד. לדעתי החברה הזו לא מוכרת לרובכן אבל בשוויץ היא נמכרת בחנויות של שתי הסיטונאיות העיקריות יחד עם Catrice, Essence, L'oreal, Maybelline ו- Bourjois. בליין המוצרים של החברה נכללים מלבד הלקים גם מוצרי איפור על כל קשת המוצרים: צלליות, מייקאפים, שפתונים וכו'.
מסקירות שקראתי על החברה כשרק נתקלתי במוצרים שלה ראיתי שמשווים אותה פחות או יותר לחברות ברמה של לוריאל, אז אני מניחה שניתן להגדיר אותה כמותג עממי בדומה לשאר החברות שנמכרות יחד איתה בסטנדים.
מבחינת עניין הניסויים בבעלי חיים, באתר החברה ישנה הצהרה ארוכה שהתאגיד (Coty) עושה כל שביכולתו על מנת שלא  לבצע ניסויים בבעלי חיים, כולל פיתוח אלטרנטיבות לבדיקות שלא כוללות ניסוי על בעלי חיים. יחד עם זאת במדינות בהם החוק מחייב את זה, המוצרים שלהם כן נמסרים לרשויות לבחינתם על בעלי חיים. חיפשתי את החברה או התאגיד ברשימות של PETA אבל לא הצלחתי למצוא. מה שכן, מאחר והתאגיד מחזיק תחתיו את המותגים של רימל וOPI אשר למיטב ידיעתי לא נמצאים ברשימה הבטוחה, אני חושבת שיהיה נכון לומר שגם Manhattan לא יכולה להיות מוגדרת כחברה שלא מבצעת ניסויים בבעלי חיים.




בחרתי בגוון 65W, בתמונה שכאן הגוון נראה סגול משהו, אבל האמת שהוא נע בין סגול חצילי לבורדו. אני חושבת שהתמונה מהאתר הרשמי (התמונה בתחילת הפוסט) משקפת בצורה לא רעה את הצבע האמיתי שלו.
הלק הזה הוא מסדרת הלוטוס ומבטיח להשאר על הציפורניים לאורך זמן. תכולת הבקבוק היא 11 מ"ל שזה מכובד למדי. לצורך ההשוואה בלקים של Essie יש 13.5 מ"ל, וב Catrice יש 10 מ"ל.  המברשת היא ברוחב בינוני, עבה יותר מהמברשת הישנה של Essie וצרה יותר מהחדשה.


מבחינת הפורמולה, נדרשות שתי שכבות כדי להגיע לצבע אטום. על הציפורניים הצבע מתקבל כבורדו ולא כסגול כהה. ובכל מקרה מעט כהה יותר מהצבע בבקבוק. מבחינת העמידות הוא מצליח להחזיק בגבורה הציפורניים שלי כ-3 ימים עם טופ של Essence שאני משתמשת בו לכל הלקים שלי. מבחינת המחיר שלו הוא עולה כאן כ- 6.5 פרנק שזה סביבות ה 26 שקלים, סה"כ אני מרוצה ממנו ולדעתי הוא שווה את הכסף.

האם אתן מכירות את החברה? יצא לכן להתנסות במוצרים שלהם בעבר? אם כן, אני אשמח לשמוע על ההתרשמות שלכן!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה