יום שישי, 19 בספטמבר 2014

חדר תינוקות עם תקציב (ומקום) מוגבל

במהלך הריון וגם עכשיו אחרי הלידה, אנחנו גרים אצל ההורים שלי בחדר שהיה שלי פעם. שנינו והקטנטונת בחדר אחד שהוא המקום הקטן שלנו בבית. למרות שזה לא פשוט ואין הרבה מקום, היה חשוב לי להכין את החדר לקראת בואה של הגורה.

בגלל שצפוף ואין הרבה מקום הינו צריכים להיות יצירתיים.  למעשה היינו צריכים למצוא דרך להכניס לחדר ארון, מיטת זוגית, עריסה ושידת החתלה. זה לא פשוט למרות שהחדר עצמו בגודל בינוני ולכן נדרשה כאן קצת יצירתיות.
מאחר ואנחנו מתכננים לעבור לדירה משלנו בקרוב, זה היה די מיותר לקנות "חדר ילדים" באחת מחנויות התינוקות בשלב הזה, מה גם שאין לנו מקום לשים את הדברים בחדר.

בתור פתרון זמני, החלטנו לחודשים הראשונים להשכיר עריסה, עשינו סקר שוק קצרצר והחלטנו להשכיר את העריסה מאותה החנות בה עשינו את הקניות לגורה.

מיטה יש, עכשיו צריך למצוא שידה. נזכרנו שיש לנו שידת מגירות MALM מאיקאה שאולי תוכל לשמש כשידת החתלה
בדקתי את המידות של שידות ההחתלה הסטנדרטיות ונראה שהשידה שיש לנו מתאימה פחות או יותר. אמנם היא צרה וקצרה יותר מהשידות הרגילות, אבל זה פתרון מעולה במקרה שלנו.


הוספתי לשידה משטח החתלה פשוט וקיבלנו שידת החתלה שימושית ונוחה.

בתור מגש טיפולים אני משתמשת בקופסא של מי עדן שקיבלנו בבית החולים. היא הגיעה עם בקבוק מים והחלטתי לשמור אותה. היא מתאימה לנו בדיוק כדי לשים בה מספר חיתולים, קרם החתלה ומגבונים.


את הבגדים של הגורה אני מאחסנת במגירה העליונה שמחולקת באמצעות מחלקי מגירות של איקאה שהיו בבית ולא היו בשימוש.

 יצא שכמעט ללא עלות הפכנו את החדר שלנו לחדר שמותאם גם לגורה ומתאים לצרכים שלה בשלב הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה