יום שישי, 8 בפברואר 2013

הפתעה בגוון כחול



כשניגשתי שבוע שעבר לדוכן המבצעים שצץ לו פתאום באחד ממרכזי הקניות כאן לא ציפיתי ליותר מדי. מביקורים דומים בעבר רוב הדברים שיש בדוכני המציאות האלה הם מוצרי קוסמטיקה משנים עברו או כאלה שראו ימים טובים יותר.
להפתעתי גיליתי בתוך ערימת הקוסמטיקה גם כמה לקים של בורז'ואה. מעולם לא ניסיתי לקים שלהם אבל המחיר היה סביר כ-30 שח ללק שמחירו כמעט כפול ביום יום אז בחרתי לי גוון כחול ג'ינס משגע.
אחרי חיפוש זריז בגוגל, ראיתי שסך הכל הביקורות סבירות וניגשתי לקופה.

כמות הלק בבקבוק היא 9ml וההבטחה על הבקבוק היא לעמידות של עד 10 ימים ללא צ'יפים כולל תיקונים.
מה שמיוחד בלק שהוא מגיע עם מברשת לא סטנדרטית בעליל. זו מברשת אלכסונית בעלת עובי בינוני והחברה טוענת שהמברשת הזו אמורה לסייע בתיקונים שאמורים לתת עוד  3 ימים לפחות עם הלק.

בהתחלה  המברשת הרגישה לי מאוד מוזר. אבל אחרי שסיימתי עם יד אחת והבנתי איך אמורים לעבוד איתה דווקא אהבתי את הרעיון. אני חושבת שאני אוכל להתרגל לזה בלי בעיה.
מבחינת הפורמולה היא די דלילה, נדרשות בין 2 ל-3 שכבות של הלק להגיע לאטימות מלאה.



הלק עצמו משגע, הגוון הוא גוון ג'ינס כחול עם שימר כסוף דקיק, כבר יש לי לק כחול במגירה אבל הלק ההוא הרבה יותר שימרי ועם תת גוון ירוק ואילו זה ממה נראה כחול חורפי.


אז מה פסק הדין?
להפתעתי הגמורה הלק החזיק עלי 5 ימים עד שנמאס לי ממנו והסרתי אותו ביום השישי. לא זכור לי אי פעם לק שהחזיק עלי כל כך הרבה זמן!
עשיתי תיקון קטן ביום הרביעי, אבל הקילוף היה באשמתי (עברתי על הלק עם סכין לחם.. אל תשאלו).

אני ממש אהבתי, לחברה יש גוון חום שוקולדי שאני שוקלת לנסות, ורק חבל  לי שבמגוון הצבעים שהחברה הוציאה אין יותר צבעים שמתאימים לחורף או כאלה שאין לי כבר במגירת הלקים שלי, הייתי קונה בשמחה!
 

2 תגובות:

  1. אני מחכה ומצפה שיחדשו לקים של בורז'ואה לארץ. מצפה מהם. חמישה ימים זה מצויין. אצלנו בפארמים יש לעיתים קרובות מבצעי רצפה על לקים אז אני רונה ב 1+1 או 40% ואצלכם?
    אהבתי מאוד את הגוון ג'ינס כהה כזה
    נהניתי מהסקירה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הי אפרת, תודה על התגובה :)
      מבחינתי 5 ימים שובר את כל השיאים. לרוב לקים מחזיקים עלי בין יומיים ל-3 במצב סביר וחוץ ממדבקות האינקוקו שעלי עכשיו לא זכור לק שעשה עבודה דומה..
      מבחינת מבצעים, תרבות הצריכה פה שונה לחלוטין. מבצעים של 1+1 נדירים מאוד מאוד והנחות משמעותיות על קוסמטיקה או בשמים כמעט ולא קיימות. לקראת הקריסמס לוריאל עשו מבצע של 20% שכלל איפור וטיפוח אבל שאר החברות לא יוצאות במבצעים דומים.

      מחק